Jak złożyć reklamację
Czy zakupione towary nie działają lub są uszkodzone? Czy popełniliśmy błąd podczas przetwarzania zamówienia? A może po prostu chcesz zwrócić lub wymienić towar?
W takim razie prosimy o wypełnienie naszego formularza reklamacyjnego, a my zrobimy wszystko, co w naszej mocy, aby rozwiązać problem w sposób satysfakcjonujący.
Po wypełnieniu i przesłaniu formularza prześlemy informacje dotyczące dalszego postępowania.
Prosimy o niewysyłanie do nas żadnych paczek, dopóki o to nie poprosimy. Niestety, nie jesteśmy w stanie przetworzyć przesyłek, które nie wskazują, dlaczego zostały do nas wysłane.
Identyfikacja zamówienia
Najpierw musimy wiedzieć, którego zamówienia dotyczy problem.
Wprowadź jeden z dwóch poniższych danych zamówienia. Wyślemy Ci e-mail weryfikacyjny. W wiadomości tej klikniesz na link i otworzy się wstępnie wypełniony formularz, który pozwoli Ci szybko i łatwo poinformować nas o tym, czego potrzebujesz.